Jarní trendy v obchodech a na internetu I.

Ahoj,
Dneska mám pro vás článek z trochu jiného soudku. Podíváme se na jarní trendy v obchodech a na internetu. Bohužel nemám čas obíhat obchody a koukat, co kde mají, naštěstí mají svou nabídku na internetu, tak mi snad prominete, že nebudou fotky přímo z obchodů. Nejsem přívrženec toho nosit vše podle poslední módy, ale trocha inspirace nikdy neuškodí. 
Rozhodla jsem se, že vždycky představím jeden trend a uděláme z toho takovou pěknou sérii, co říkáte? 

Puntíky

Puntíky jsou v módě snad pořád, tak se podívejte, jaké pěkné kousky seženete. Tyhle se zalíbily mně.


zdroj

Tahle košile mi učarovala. Na e-bay ji seženete v přepočtu za 313 Kč. Působí roztomile, ale zároveň žensky. Vzít si ji můžete k šortkám, kalhotám, pouzdrové sukni,... Slečna na obrázku ji zastrčila do džín a vypadá to super. 

Ještě jedna blůza, tentokrát bez rukávů. V HM stojí 299Kč, což je přijatelná cena. Určitě se bude dobře dát kombinovat s výraznými barvami, nebo doplňky.


Zdroj

Pokud se poohlížíte po svetříku do chladného jarního rána, pak si zajděte do Camaieu. Mně osobně se líbí tento černý se třpytivými puntíky. Mají ho ještě v námořnické modré.


Pokud sháníte puntíkatou sukni, koukněte na stránky everything5pounds.com. Tuhle sukni tam mají ještě v černé, mně osobně se víc líbí varianta tmavých puntíků na bílém podkladu.


zdroj
Z téhle kabelky jsem nadšená, opravdu stylový doplněk. Včetně pošty vyjde na 535 Kč.



zdroj
Tyhle crazy lodičky v mentalové, nebo černé barvě seženete v Deichmannovi. Teď je mají slevněné na 399Kč, tak si pro ně běžte. Já bych je brala hned, jen nevím, k čemu bych je nosila. 


Líbí se vám nová série článků na téma jarní trendy? Nebo se mám opět vrátit čistě ke psaní recenzí?



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů