Christina Aguilera Unforgettable recenze a soutěž o parfém


Zdravím všechny mé čtenáře i ty, kteří na můj blog "zabloudili" poprvé :-)

Dnes si dáme recenzi na nový parfém na českém trhu a je tu šance pro vás ho vyhrát, jelikož jsem velmi vděčná za to, že hezky komentujete a že si uděláte čas na čtení mých článků, za to vám velké díky. 
Takže jdeme na recenzi, dole jsou pak pravidla soutěže :-)

Christina Aguilera Unforgettable 




Christina Aguilera Unforgettable




  • V první řadě chci říct, že název Unforgettable je opravdu výstižný. Otestovala jsem už hodně parfémů, ale nic podobného jsem mezi nimi nenašla.
  • Jsem ráda, že se vůně od Christiny Aguilery konečně posunují správným směrem, už minulá Red Sin se povedla a teď tu máme opět jednu vůni, která vyniká.
  • Je to vůně spíše na večer, jelikož bych ji zařadila mezi ty těžší, smyslné vůně. 
  • Výdrž má dobrou, co se týče parfémů z drogérie, určitě mezi nimi v tomto směru vyčnívá.
  • Hlavně je v ní cítit tonka a vanilka, k mojí smůle dvě ingredience, které jak víte, zrovna nemusím. Ale všem, kterým jsem dala přivonět se vůně líbila. 
  • Dále v ní pěkně vyznívají květiny, které se rozvoní až po nějaké chvíli. Myslela jsem, že dominantní bude jasmín, ale zdá se mi, že spíše růže a z ovoce tam opravdu cítím zmíněné švestky.
  • Vůně také obsahuje kašmeran, ale já ho v ní moc necítím, tak se nemusíte obávat (je to složka, která sedne málokomu).
  • Myslela jsem si, že tento parfém bude nová variace na Aliena, ale je to úplně něco jiného. Především je vůně o dost sladší a celkově úplně odlišná.
  • Flakónek se mi moc líbí, Christina Aguilera zůstala již tradičně věrná krajce. 
  • Doporučená cena je vcelku příznivá, 650 Kč za 30 ml, na internetu ji seženete ovšem i levněji.

Hrajeme tedy o tuto vůni 30ml balení.

Podmínky soutěžeo parfém Christina Aguilera Unforgettable 30 ml


1. Sledovat mě buď přes GFC, nebo přes FB (odkaz zde: https://www.facebook.com/pages/Kosmetika-recenze/204916839653884?ref=hl , v poslední době jsem tam vůbec nepřispívala, ale to hodlám změnit)

2. Na těchto stránkách www.PruvodceSvetemVuni.cz si vygenerovat, která vůně se k vám hodí a napsat, jestli ten generátor opravdu funguje, nebo zda vám vyšla vůně úplně odlišná od vašeho vkusu.

3. Uvést e-mail

Výherce bude tradičně vylosován, přeji vám všem hodně štěstí a v měsíci listopadu to určitě není poslední giveaway :-)

Uzávěrka je do 8.11.2013, 9.11. 2013 bude vyhlášen vítěz :-)


Komentáře

  1. Sleduji jako Charmedka
    Jelikož těch vůní vyšlo více, tak těžko říct, některá určitě fajn, u jiné bych se nezastavila. Jsem spíše na sladké, okouzlující vůně, rozhodně ne od Pumy apod. Mám ráda třeba Tresor in Love, nebo Charriol. :)
    missing.your.touch@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky za komentář, výhru bych ti přála, jelikož mě sleduješ opravdu pravidelně a Tvé komentáře mě těší :-) Jinak mě tam sedělo všechno :-) Ten Trésor in Love je skvělá vůně, taky si ho chci koupit :)

      Vymazat
  2. Ke mě se prý hodí Christina Aguilera, Naomi Campbell a Mexx :) Jako mám asi trošičku ráda jiné značky, ale možná to bude tím, že jsem tyhle nezkoušela, jinak sleduju pod jménem Petra Lamžíková

    mail: Ultraviolentrock@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vida, to by se ti výhra hodila. A Mexx vyšel mě, voní super, chtěla jsem ho taky dát do GA, ale váhám :)

      Vymazat
  3. Vyšlo mi Christina Aguilera, Bruno Banani, Naomi Campbell...první dvě sedí přesně, ale vůni od Naomi neznám, ale věřím, že by se mi líbila :)
    ninka.ka@seznam.cz

    sleduji jako Jana Kašparová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to taky sedělo přesně :) Tak koukám další, komu by se vůně líbila, tak držím palce :)

      Vymazat
  4. Sleduji :)
    Jinak mi vyšla Christina Aguilera, Puma, Bruno Banani, Mexx, Naomi Campbell.. Ani jeden z nich jsem nezkoušela, doma mám Kylie Minogue a vůně z Avonu.. :D

    P.S. mně na blogu je taky giveaway :) On my purple way!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dle blogu a vůní bych tě tipla na mladší slečnu. Pokud se ti líbí Kylie Minogue, mohla by i Christina. Třeba dostaneš šanci ji vyzkoušet. A díky za Tvé pozvání :-)

      Vymazat
  5. Christinu Aguileru miluju samu o sobě, má neuvěřitelný hlas. Je to moje nejoblíbenější zpěvačka :-)
    Sleduju tě :)
    V generátoru mi vyšla právě Christina Aguilera, Mexx a Naomi Campbell:)
    Hedwica@centrum.cz
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlas má úžasný, to je pravda :) Držím palce v soutěži :)

      Vymazat
  6. sleduji sice chvilinku, ale moc se mi u tebe na blogu líbí, takže se vždy těším na nový článek :)
    vyšla mi práve Ch.Aquilera, kterou bych ráda zkusila a ještě Mexx. Tu mám jednu doma a jsem s ní moc spokojená :)
    Krásný víkend :)
    aliceinwonderlandcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. sleduji :)
    Vyšly mi vůně od Bruna, Naomi a Christiny :D:) Bruna i Naomi znám, teď chybí jen Christina :))
    star.world@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, sleduji.

    Vyšlo mi přesně to co mám ráda Bruno Banani, Puma, Mexx - prostě paráda.

    adela.cardova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. 1. Zajisté. :)

    2. Musím tedy říct, že uvedené vygenerované vůně moc nemusím. U dvou nevím, jak voní a u zbytku an - sama bych si je nekoupila, ovšem kdyby mě jimi někdo obdaroval, nevadilo by mi to.

    3. terik721@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. 1. sleduji Vás :-)
    2. Myslím, že generátor vůní se na mě trefil uplně skvěle, protože 3 vůně jsem již používala a moc mi voněly.
    3. miskaval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji přes GFC
    Musím říct, že generátor se trefil do mého vkusu, protože mi vyšla právě Christina Aguilera, Bruno Banani a Mexx :-)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Já s tvou recenzí plně souhlasím. Všechno, co bych o vůni řekla bylo napsáno. Je opravdu poněkud atypická a myslím, že buď se bude líbit ne bo ne. Od Christiny je pro mě tahle favorit ještě s její prvotinou. Je fakt skvělá! :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů