Starnails levné a kvalitní laky na nehty recenze

Ahoj,
V poslední době, jak jste si určitě všimli, píšu hodně článků na téma laky na nehty. Je to z toho důvodu, že mě momentálně začalo lakování dost bavit, byly časy, kdy jsem si vystačila s průhledným lakem, nebo zpevňovačem a čau.
Chtěla bych vám dát tip na levné a kvalitní laky, navíc s velmi pěknými odstíny. Firma má i spoustu UV gelů, vzorníků, zdobítek na nehty, takže se nehtařky určitě potěší. Jeden barevný lak vychází na 35 Kč, což je méně než za Essence a kvalita je úplně někde jinde.

Starnails laky na nehty recenze




Starnails laky na nehty


Odstíny laků


  • Starnails laky na nehty vám nabídnou hned několik kategorií laků na nehty.
  • Color line jsou základní barvy, teď je tam spousta barviček na podzim, které se vám můžou líbit.
  • Neon line jsou barvy vhodné spíše na léto a přímo hýří zářivými barvami. Já jsem šla jak jinak, než do růžové.
  • Řadu Pearl line, tedy laky s lehkým třpytem vyzkoušenou nemám, ale určitě to do budoucna napravím.
  • Z řady Metallic line, tedy nehty s odlesky jsem si vybrala odstín Autumn dream, který je převážně hnědý se zelenými odlesky, ale celkem se mi líbí.
  • Odstíny nejsou na webu ukázány na reálných fotkách, to mi možná trochu chybí, nicméně jak vidíte, podařilo se mi vybrat pěkné barvy.

Odstíny laků, které jsem si vybrala já





Nanášení laku

  • Lak se mi nanášel celkem snadno, nebylo potřeba okolí nehtů odlakovávat, nestékal, takže tady nemám co vytknout.

Výdrž laku na nehtech

  • Opravdu mě překvapila kvalita. Na nehtech mi laky vydrží v průměru 8 dní, což už je úctyhodný výkon.
  • Hlavně oceňuji, že špičky nemají tendenci se odlupovat, což u laků nesnáším a asi nebudu sama.

Cena a dostupnost

  • 35 Kč/lak, uznejte, že tahle značka Essence celkem válcuje, hlavně tedy v kvalitě a ještě cenu má o něco nižší. 
  • Zatímco Essence najdete na každém rohu, tyto laky v drogériích neseženete. Jsou dostupné pouze na internetu (www.starnails.cz)
  • Hromadné objednávky organizuje moje kamarádka Míša, její FB: https://www.facebook.com/michaela.m.kullova?fref=ts


A co vy, líbí se vám odstíny? Který odstín nejvíce?





Komentáře

  1. Já většinou prostě a jednoduše koukám na srovnávač cen, většinou se tam objeví něco fakt levného... :) Třeba zde: http://www.hyperzbozi.cz/krasa-a-zdravi

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů