Astor Anti Stress & Lift Make up recenze (nebo spíš varování)

Ahoj,
Dnes si dáme recenzi na make up Astor Anti Stress & Lift. Snažím se psát články, jak jen to jde, ale možná jste si všimly i u jiných blogerek, že bychom rády všechny ten třeťák doklepaly, takže blog jde trochu stranou, což mě mrzí.
Videa budou až po Vánocích, zkoušela jsem to točit telefonem a kvalita je špatná, hlavně co se týče zvuku. Takže si počkám, až mi Ježíšek přinese něco lepšího :-)
Rovněž se odteď budu snažit psát recenze přehledněji, snad to pro vás jako pro čtenáře bude lepší.
A jdeme rovnou na slíbenou recenzi...

Astor Anti Stress & Lift Make up recenze




Astor Anti Stress & Lift




  • Tak na úvod pár fotek, snad vás ta bez make upu úplně nevyděsila :-)

Obal

  • Tady nemám co vytknout. 
  • Make-upy s pumpičkou mi vyhovují více, než ty, ze kterých to musím dolovat mačkáním. 

Odstíny

  • Barevná škála není tak pestrá, jak by být měla.
  • Úplné bledulky s porcelánovou pletí ostrouhají, navíc má make up podtón do žluta.
  • Jen pro upřesnění, barva se vám na fotce možná na mě zdá tmavá, ale byl kupovaný v létě, kdy jsem byla ještě opálená.
  • Odstín na fotce je 201.

Složení

  • SPF 20 je určitě výhoda, za celé léto jsem snad prvně neměla spálený obličej :-)
  • Dále má obsahovat vitamíny A,C, E a ceramidy vypínající pleť. No můj názor na tohle znáte. Vitamíny raději dostávejte do sebe ze stravy a zlepšení elasticity jsem rovněž nezaznamenala.
  • Složením je vhodný spíše pro ženy nad 25 let, jelikož má zakrýt vrásky.

Konzistence

  • Jedná se o tekutý make up
  • Je hodně řídký a opravdu špatně kryje. 
  • Je sice lehký a neucpává póry, ale absence krycí schopnosti mi dost vadí.

Účinky na pleť a výdrž make upu

  • Jak už bylo řečeno, špatně kryje. Není absolutně vhodný pro problematickou pleť. Navíc já mám ošklivé jizvičky po akné, jsou sice malé, ale vidět jsou a ty prostě nemá šanci tento make up zakrýt.
  • Pleť je sice pěkně sjednocená a rozzářená, ale tím to končí. To je make up pro slečnu, co má pěknou pleť a chce ji jen sjednotit, rozhodně ne pro nás s pupínky, vráskami a nedokonalostmi.
  • Navíc se cca za 3 hodiny po nanesení a přepudrování pleť začíná šíleně lesknout.
  • Pak už netrvá dlouho a po make upu ani památky, možná ve formě hnusných skvrn.
  • Tohle je opravdu kompletně špatně. 

Cena

  • Já osobně ho kupovala v akci za 129 Kč. 
  • Příště bych si ho už nekoupila a za plnou cenu 242 Kč už vůbec ne.

A co vy, zkoušeli jste už tento make up? Sedl vám, nebo sdílíte můj názor?

Komentáře

  1. Přemýšlím, jestli jsem zatím někde narazila na nějakou pozitivní recenzi na tenhle make-up. Nechápu jak Astor mohl něco takového vyprodukovat, zatím jsem měla samé pozitivní zkušenosti. Každopádně co se týče make-upů takhle z drogerii, nejlepší zkušenosti mám s Max Factor....

    www.thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Já právě teď Max Factor testovala v drogérii, ten nový pěnový a nic pro mě. Určitě se ráda podívám na Tvůj blog :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů