Essence Color&Go 126 Date in the Moonlight recenze

Ahoj,
Dnes si dáme jen krátkou recenzi na lak, který jsem chtěla vychválit už dlouho. Jedná se o Essence Color&Go 126 Date in the Moonlight. Připomínám Giveaway zde, kdo se ještě nezapojil, máte tu šanci, pokud se vůně dle recenze nelíbí přímo vám, věřím, že pod stromečkem by někomu radost udělala.

Essence Color&Go 126 Date in the Moonlight recenze



Essence Color&Go 126 Date in the Moonlight



Essence Color&Go 126 Date in the Moonlight



  • Jak jsem již psala, překvapilo mě, že se ve flakónku tento odstín jeví šedomodře, ale ve skutečnosti je to temně modrá.
  • Stál mě 29 Kč, což se ukázalo jako velmi dobrá investice. Všem doporučuji Essence laky kupovat ve slevách, vždy je to tak trochu sázka do loterie.
  • Štěteček je super, jen je trochu široký, ale s trochou praxe to určitě zvládnete nanést.
  • Lak se krásně leskne, což hodnotím jako velké plus.
  • Rychle schne, takže ani tady se mi nepodaří nic vytknout.
  • Nejvíc mě šokovala výdrž. Na Essence je v průměru 7 dní až až a vzhledem k ceně mohu opravdu jen doporučit. 

A co vy, máte doma tento lak od Essence a jak se vám líbí?

Komentáře

  1. odstíny do modra nemám moc ráda, ale tento vypadá moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je taky nemusím, hlavně světle modrou, ale tenhle je super :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů