Essence Snow Jam 03 Life Is A Freeride dvojí využití a recenze

Ahoj,
předvánoční čas se nám blíží a článků začalo ubývat. Blogerky se snaží nahnat hodiny v práci před svátky, popřípadě dohnat všechny resty ve škole, mám to stejně. Přesto vás neochudím o jeden tip na zimní mrazivý look. Bude se jednat o líčení s Essence Snow Jam.
Jinak brzo oslavíme narozeniny, konkrétně 24.1.2013 a mám vymyšlenou podle mě super GA, zatím nechci nic prozradit, jen to, že produkty si budete moci vybrat samy.

Essence Snow Jam 03 Life Is A Freeride



Essence Snow Jam 03 Life Is A Freeride


Obal

  • Na obalu mi prakticky nic nevadí, je praktický a téměř nerozbitný.
  • Trochu mi připomíná Color Tattoo od Maybelline.

Pigmentace a využití








  • Sami vidíte, že tento produkt od Essence lze využít buď jako oční stíny, nebo jako linky.
  • Pokud použijete produkt jako oční stíny, tak budou chladně modré s nádechem do stříbrna. Mně jako zelenooké blondýně to moc nesvědčí, ale dovedu si to na jiných slečnách představit.
  • Pokud produkt využijete jako linky, tak je barva krásně sytě tyrkysová.
  • Pigmentace je podle mě výborná.

Výdrž stínů/linek

  • Překvapilo mě, jaký držák tenhle produkt je.
  • Stíny/linky se vůbec nerozmazávají, neslévají a drží opravdu celý den.

Poměr kvalita x cena

  • Jelikož to byla limitka, se sehnáním bude asi problém, já ji ulovila ve slevě v Rossmannu. 
  • Produkt mě vyšel na 30 Kč, je naprosto skvělý a téměř neubývá, takže doporučuji!

Jak se vám produkt líbí? Co vy a věci z výprodejů od Essence?




Komentáře

  1. Juu,tie linky vyzerajú super!Ideálne na plesovú sezónu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, zvlášť budou slušet hnědým očím :)

      Vymazat
  2. Taky je mám a ještě takový s nádechem do růžova. Jsou super a vydržej celý den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že ti taky vyhovují, tahle řada se Essence povedla :-)

      Vymazat
  3. No teda, o nich jsem ještě neslyšela, zkusím se po nich podívat. :)
    thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná bych zkusila Essence výprodej, nebo ty přihrádky se slevněným zbožím v DM, nebo Rossmannu.

      Vymazat
  4. z kolekce Snow Jam mám balzám na rty a je fakt super :) ještě sem měla krém a ten taky byla skvělý, tak koukám, že tadle limitka se jim teda hodně povedla :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by takových bylo více, třeba vánoční mě vůbec nezaujala.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů