Odličování s L´Oréal Paris

Ahoj,
dnes tu máme článek, který se týká odličování. Musím se přiznat, že tak půl roku zpátky jsem na odličování šíleně kašlala a moje pleť to dost odnesla. Byla jsem schopná mít na sobě dva dny starý make-up a jen ho ráno trochu upravit.
Po nějaké době se mi znovu začaly dělat pupínky, pleť působila unaveně. Naštěstí jsem se naučila odličovat pravidelně a dokonce si troufám, říct, že mě to začalo i bavit.
Ale přejděme k recenzi. Začněme produktem, který mě absolutně okouzlil....

L´Oréal Sublime Fresh





Oficiální informace od výrobce


Obal
  • Zde až tak plesat nebudu, bylo by vhodnější balení s pumpičkou, protože takto se to občas vylije. Ale jinak proti balení nic nemám.
Účinky pleťové vody a parfemace
  • Tak a chvalozpěvy mohou začít. 
  • Především mě uchvátila parfemace, která mi připomíná řadu Normaderm od Vichy a tu bych já mohla očichávat celé dny a noci.
  • Pleťová voda je hypoalergenní a opravdu nedráždí, není v ní cítit alkohol jako v jiných pleťových vodách. Navíc vůbec neštípe, jako třeba Clean&Clear.
  • Musím uznat, že pleť krásně vyčistí, zmizí i poslední nečistoty, které neodlíčila micelární voda (o té za chvíli).
  • Navíc mám po ní opravdu svěží pocit, prostě dávám sto bodů :-)
  • Nebojte se jí ani vy s mastnou pletí, ač je určena pro normální a smíšenou pleť, té mojí, silně se mastící, vyhovuje.
Poměr cena x kvalita
  • Kupovala jsem ji v akci, dva výrobky za cenu jednoho.
  • Normálně stojí 119 Kč a to bych za ní dala znovu.
  • Navíc mě láká její žlutá sestřička, která má pleť rozzářit, nemáte někdo zkušenost?

L´oréal micelární voda





Oficiální informace od výrobce

Obal
  • Úplně stejně jako její zelená příbuzná mi vadí absence pumpičky, jinak nemám výhrady.
Účinky micelární vody
  • S touto recenzí přicházím trochu s křížkem po funuse. V době, kdy všichni nad micelárkami juchali, se mi tenhle produkt až zprotivil. Ale díky akci v Rossmannu jsem se ho rozhodla vyzkoušet.
  • První věc, která mi vadí, je to, že micelárka nedokáže pořádně odlíčit oči. Dá to docela práci a oči pak musím oplachovat, protože micelárka trochu štípe. 
  • Rovněž dokonale neodlíčí make-up, tam ji musí pomáhat Sublime Fresh
  • V podstatě tedy neplní svoji základní funkci.
  • Ano je příjemná, zdá se mi, že pleť zklidní, ale k čemu to je, když dokonale neodlíčí?
Poměr cena x kvalita
  • Micelárku jsem si vybrala hlavně pro její multifunkčnost a tady selhala.
  • Odličovač, který pořádně neumí odlíčit ani pleť, ani oči je dost k ničemu a ani celkem příznivá cena 119 Kč to nezachrání.

A co vy, odličujete se pravidelně? A máte oblíbený produkt na odličování?



Komentáře

  1. Tu druhou micelární vodu bych ráda vyzkoušela :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mě nenadchla, ale třeba mamce sedí...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů