Tipy na letní parfémy 2014

Ahoj,
jsem zpět. Po státnicovém maratonu a dlouhé pauze si zasloužíte pořádnou nálož článků. Bude teď na to více času. Po prázdninách nastoupím na dálkové navazující studium na UHK, takže bych na tom časově měla být o moc lépe.

BTW, chcete nějaký speciál o škole? Přijímačky, státnice, apod.? Dejte mi vědět do komentářů :-)

A jdeme na první článek a ten bude parfémový. Moje každoroční nesmrtelná klasika, parfém Be Delicious mi totiž před pár dny došel a já hledám na léto jeho následovníka. Mám hned několik favoritů, třeba se některý z nich zalíbí i vám.

Yves Saint Laurent Paris Premieres Roses 2014



zdroj: www.fragrantica.com
  • První favorit mi složením hodně připomíná bohužel již zrušenou vůni Summer Mania od Armani. 
  • Kombinace růže, fialky a bílých květin bude na léto super a nic se s ní nedá pokazit.
  • Ale samozřejmě záleží, jak to YSL umíchá. Tajně prosím, ať dominuje růže s fialkou, jedna z nejkrásnějších kombinací, co znám.

Paco Rabanne Lady Million Eau My Gold


www.fragrantica.com


  • Medovou Lady Million milujeme všechny. Ale tohle si troufám říct, vypadá ještě lépe. 
  • Flakón je prosklený, což je z praktického hlediska mnohem lepší, aspoň vidíte, kolik vám toho zbývá.
  • Složení je skvostné. Hlava obsahuje tropické ovoce (mandarinky, grep, mango) v kombinaci s neroli. 
  • Srdce nabízí pomerančový a fialkový kvítek.
  • Základ tvoří hřejivá ambra a dřeviny.
  • Určitě bych si tuhle krasavici nepořizovala teď, když tu máme počasí jako v Káhiře, ale na babí léto, až se trochu ochladí bude skvělá.

Cookie Cat Pussy Deluxe 


www.fragrantica.com




  • Tahle vůně karamelek asi nebude úplně na léto, ale pardon, já jsem sem musela zařadit tuhle roztomilou "úchylárnu" :-)
  • Sice si nedovedu představit, jak se tímhle voním ve společnosti dospělých lidí, nebo jak vysvětluji, že můj parfém není žádný Dior, Armani, ani Chanel, ale je to...tradáááá...Kočička Sušenka :D 
  • Ale stejně, karamel zbožňuji, navíc tenhle má být čistý, bez příkras. A mám ráda roztomilé věci. A taky čtu pohádky, nestydím se za to, v každém z nás je kousek dítěte.
  • Obávám se, že se to sem nedostane, ale možná zkusím lobbovat u nějakého e-shopu :)

Marc Jacoobs Daisy Dream


Zdroj: www.fragrantica.com

  • Tohle bude naprostá bomba na dovolenou, nebo do parních dní.
  • Hlavní základ parfému je kokosová voda, takže předpokládám, že to nebude žádná ulepená a přeslazená záležitost.
  • Dále je dle reakcí prý hodně cítit ovoce, zvláště lesní plody. Dohromady to může vonět opravdu zajímavě.
  • Jestli chcete originální, lehkou, nevtíravou vůni, tak tohle by mohlo být ono.
  • Flakónek se mi tentokrát docela líbí, otázka je, jak bude vypadat ve skutečnosti.


Escada Joyful



zdroj: www.fragrantica.com

  • Dříve byla Escada ztotožňována s vůněmi, které byly přeplácané, ulepené, příliš sladké.
  • Ty časy jsou dávno pryč a dnes Escada jde jinou cestou. 
  • Dokazuje to i nová vůně Joyful.
  • Dost mi složením připomíná moji první "dražší" vůni Guess by Guess.
  • V hlavě se jí snoubí meloun, černý rybíz a mandarinka. 
  • Srdce obsahuje nektrinku, fialkové lístky (jedna z mých nej ingrediencí v parfémech) a magnólii.
  • Základ je tvořen medem a dřevem.
  • Flakónek až tak vyvedený není, ale stále si myslím, že tahle vůně stojí za to.


A co vy a vaši favoriti na tohle léto? Kupujete si pořád nové vůně, nebo máte jednu stálici, na kterou nedáte dopustit?


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů