Colors of Rainbow TAG

Ahoj :-)
Jsem opravdu ráda, že na blog mám teď čas a můžu se s vámi podělit o své kosmetické recenze. Dnes si dáme opět TAG. Inspirovala mě k němu slečna Lucka z My Blond World (http://myblond-world.blogspot.cz), určitě se k ní mrkněte, je to od pohledu fajn slečna a pokud si potrpíte na dražší kosmetické produkty, které u mně moc nenaleznete, je její blog tou pravou volbou.

TAG Colors of Rainbow


Zdroj obrázku duhového stromu zde



  • Cílem TAGu je přiřadit k jednotlivým barvám duhy oblíbený kosmetický produkt
  • Těmito barvami jsou: červená, oranžová, žlutá, zelená, modrá, indigo, fialová, růžová a poté je tu ještě extra vícebarevný produkt
  • TAG mě velice bavil, ráda bych ho viděla i na jiném blogu. TAG zbožňuji, dává prostor k zamyšlení nad kosmetikou, co máme doma (ubrat, přidat, vyhodit, nechat), navíc můžete čtenářům ukázat oblíbené kosmetické produkty hravou formou.

Červená - Garnier Ultra Doux šampón pro barvené vlasy s arganovým olejem a brusinkou




  • Na tento produkt zde bude recenze, i když není úplně nejnovější, ani to není novinka, přesto si zaslouží svou recenzi
  • Vybrala jsem si ho protože splňuje, co slibuje: nezatěžuje vlasy, vlasy jsou leklejší, lépe se češou
  • Jako majitelka jemných vlasů velmi oceňuji , že dodává vlasům objem

Oranžová - Balea, Pečující sprchový gel s vůní třešně a mandle



  • Tento sprchový gel jsem obdržela ve SWAPu a jsem z něj nadšená!
  • Voní totiž přesně jako marcipán. Pokud se vám líbí sladké vůně, tak ho doma prostě musíte mít. 
  • Navíc po neštípe, ani nedráždí pokožku. 
  • V dorgérii DM ho seženete doslova za hubičku. 

Žlutá - Maska na vlasy L´Oréal Absolut Repair Cellular



  • Žlutá příčka patří určitě této masce.
  • Opravdu jedna z nejlepších masek na vlasy, co jsem kdy měla. 
  • Vlasy nezatíží, vyživí, ozdraví a uhladí. 
  • Navíc my teď vlasy znovu začaly růst, poté, co jsem masku začala používat pravidelně.
  • Recenze na masku zde

Zelená - DKNY Be Delicious



  • U zelené jsem neváhala ani chvilku.
  • Je ve znamení mojí oblíbené letní vůně DKNY Be Delicious.
  • Je to vůně lehká, svěží, ovocná. Někomu připomíná vodní meloun, jinému voní jako jablka, nebo čerstvě rozkrojená okurka.
  • Podrobnější recenzi parfému naleznete zde

Modrá - Sally Hansen, Miracle Cure



Omlouvám se za kvalitu fotky, samolepka se mi už odlupuje, kúra byla často používána

  • Recenzi teprve chystám, ale už teď mohu prozradit, že budu víceméně chválit.
  • Zázračná kúra od Sally Hansen má nehty zpevňovat, což činí částečně, ale nejlepší je jako topcoat. Nežere barvu, nerozmazává nalakované nechty, drží dobře, rychle schne, zabraňuje narušení laku. Jen to zpevnění není tak super, jak bych za cenu 199 Kč čekala. Ale přesto jako topcoat super, takže jí modrá příčka patří bez debat.

Indigo - Swiss O´Par Silver šampón



  • Opět bez debat, barvě indigo se nejvíce podobá tento šampón, navíc je to moje prozatímní jednička mezi silver šampóny. 
  • Recenzi naleznete zde, jen prozradím, že opravdu super stahuje žlutý tón z vlasů, dobře pění a je bez silikonů.


Fialová - Gabriella Salvette, Xxpress Volume&Long Curl Regeneration Mascara




  • Další kosmetika, která ještě čeká na recenzi
  • Tato řasenka mě velmi mile překvapila.
  • Prozradím jen, že krásně prodlužuje řasy, zároveň je pěkně natočí a sahají až po obočí. Objem trochu pokulhává, ale přesto jsem s ní velmi spokojená a na trhu patří mezi ty lepší řasenky. 

Růžová - Dr. Balm od Miss sporty




  • Tady jsem opět byla rozhodnutá v jedné sekundě. 
  • Dr. Balm je suverénně nejlepší balzám na rty na trhu. Neznám nic lepšího.
  • Rtům dodá přirozeně sytou růžovou barvu, skvěle hydratuje, přidává rtům na objemu, chrání rty. A fakt působí hodně přirozeně.
  • A plus má i za skvělou sladce jahůdkovou vůni, nejradši bych ho snědla :-)

Vícebarevný produkt - Dermacol, Adstringentní pleťová maska




  • Dermacol mám ráda, většina jejich produktů mi sedí, včetně této pleťové masky. 
  • Na masku budu psát recenzi, ale pár základních informací a důvod výběru vám sdělím.
  • Je určena pro problematickou pleť se sklonem k maštění a akné. 
  • I když mě trochu pálí (ale zároveň příjemně mentolově chladí), výsledek vždy stojí za to, používám ji například před focením, nebo důležitou akcí. 

Jaké produkty byste vybrali k jednotlivým barvám vy? Máte tento TAG na blogu? Přidejte odkaz do komentářů, ráda se podívám.

Komentáře

  1. chci se zeptat na řasenku, nedrolí se? Díky Majka

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, já používám od Gabriella Salvete xXpress Aqua Waterproof asi dva roky a jsem s ní spokojená :) snad ji nepřestanou prodávat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kdybych ten tag sestavovala znovu, tak by vypadal úplně jinak :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů