Gliss Kur Ultimate Volume - nejlepší šampón pro jemné vlasy?

Ahoj,
Stále mi moc času na psaní blogu nezbývá, tak mi to snad odpustíte. Brzy naplánuji GA jako útěchu, abyste na mě nezanevřeli :-)
Dnes si dáme recenzi na Gliss Kur Ultimate Volume, úžasný šampón, o kterém jste možná slyšeli od jiných blogerek.

Gliss Kur Ultimate Volume



Gliss Kur Ultimate Volume



  • Majitelky jemných rychle se mastících vlasů zbystřete. Konečně se našel ideální šampón pro nás všechny.
  • Ultimate Volume slibuje nadýchané vlasy, regeneraci, 0% silikonů a to, že vlasy nebude zatěžovat, ani vysušovat. A jak to tedy plní?
  • Objem hodnotím na jedničku. První den je objem opravdu úžasný, pěkné vlasy máte i druhý den a třetí den, kdy já obvykle bez umyté hlavy nemůžu jít ani s odpadky, jsou vlasy překvapivě stále v dobrém stavu.
  • Jen dávám na vědomí, že mám rychle se mastící jemné vlasy se suchými konci, tedy sehnat dobrý šampón je tak trochu peklo.
  • Moc mile mě překvapilo, že neobsahuje silikony, které si po přečtení pár článků na hlavu hodlám patlat opravdu minimálně.
  • Navíc opravdu nezatěžuje a nevysušuje vlasy, což mají jiné přírodní šampóny bez silikonů tendenci dělat.
  • A jak je to s tou regenerací? Údajně obsahuje mořský kolagen a vlasy má regenerovat. Tohle berte s rezervou, já žádné zlepšení nezaznamenala. Je fakt, že mi vlasy rychleji rostou a neulamují se, ale to připisuji tomu, že jsem ztmavila barvu.
  • Šampón úžasně a přitom nevtíravě voní po květinách. Vůně je celkem univerzální a řekla bych, že sedne všem.
  • Navíc cena je skvělá, takže neváhejte a sáhněte po něm v drogérii.
  • Já mu dávám 1-, a to za tu pro mě trošku klamnou informaci o regeneraci, jinak je to výborný produkt.

A co vy, jaký šampón je váš oblíbený? A vyzkoušeli jste již Gliss Kur Ultimate Volume?


Komentáře

  1. děkuji za tip, určitě ho vyzkouším :) já momentálně používám Panthenol :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom jsem také slyšela, že je moc dobrý :) Tak vyzkoušej, zajímalo by mě, jak ti sedne.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů