New In, slevy v drogérii Rossmann

Ahoj,
Po dlouhé době jsem měla trochu času omrknout, co nového je v drogériích a doplnit zásoby kosmetiky. Nejprve k věcem, které mě zaujaly natolik, abych si je koupila.
Nakupovat jsem byla v Rossmannu, jelikož je to snad jediná pořádná drogérie v Plzni, když nepočítám sice luxusní, ale chováním k zákazníkům příšernou Sephoru a milovaný Douglas. Teta mi přijde nemoderní a v DM na mě byli prodavačky při minulé návštěvě natolik "milé", že už tam vstoupím jen z donucení.
Ale k nákupům :-)

Essence Color&Go 126 Date in the Moonlight



Essence Date in the Moonlight


  • Tenhle lak jsem si pořídila ve slevě za 29 Kč, víc do laků od Essence nehodlám investovat, pokud se nezvedne kvalita, popřípadě to nebude opravdu úžasný odstín.
  • Na fotce to není patrné, ale původně se mi zdál šeděmodrý, proto jsem byla hodně překvapená, když jsem si s ním nalakovala nehty a zjistila, že barva je spíše temná, černomodrá. 
  • Recenze na něj bude, jen bych chtěla napsat, že kvalita laků Essence se značně liší barva od barvy a nelze všechny laky od Essence hodnotit jako šunty. 
  • Tento odstín mě mile překvapil, hlavně vysokým leskem, ale více v recenzi :-)

Astor Anti Stress Lift Make up




Astor Anti Stress Lift Make up


  • Opět bude recenze :-) Make up jsem koupila ve slevě za 126 Kč, v Rossmannu ho mají dlouhodobě zlevněný.
  • Hlavní roli hrála cena a podle toho to vypadá. Není to špatný make up, pokud máte zrovna hluboko do kapsy, ale neoslnil mě. Více bude v recenzi.

Catrice Nail Lacquer Squeeze Me



Catrice Nail Lacquer Squeeze Me


  • Lak stál 29 Kč, což není taková investice, ale moc od něj nečekám.
  • Zaujal mě hlavně odstín, mísí v sobě šedou, slabě modrou a zelenou, tak se těším na to, jak bude vypadat na nehtech.
  • Je to můj první lak této značky, tak snad mě nezklame.

Essence oční stíny Metal Glam








Essence Metal Glam Sparkle All Night


  • Velké a příjemné překvapení! Čekala jsem nějaký šmejd, u kterého třpytky budou jen nahoře a zbytek nula nula nic.
  • Zatím jsem je nezkoušela na očích, ale testovala jsem polovydřený vzorek v drogérii a pigmentované jsou stíny dost a třpytkami u Essence nešetřili.
  • Ještě, aby držely a jsem maximálně spokojená! 
  • Vybrala jsem si antracitový odstín se stříbrnými třpytkami, který je podle mě úplně nejlepší, krásný je také tělový a tyrkysový stín.

Essence Studio Nails Better Than Gel Nails Base Sealer



Essence Studio Nails Better Than Gel Nails Base Sealer Rose

  • O řadě Better than gel nails slýchám jen samá pozitiva, tak uvidíme, jak mi sedne tato podkladová báze.
  • Byla slevněna na 29 Kč, tak to případně tolik bolet nebude, ale stejně :-)


Shauma Silver Reflex, šampón proti žlutým tónům


Shauma Silver Reflex

  • Opět produkt blogerkami vychvalovaný do nebes.
  • Prý dokonale odstraňuje žlutý nádech a přitom nevysušuje. 
  • Takže blondýnky fofrem do Rossmannu, dokud ho tam mají za 39,90 Kč.


Essence novinka Get Big Lashes 3 Triple Black Mascara







Essence Triple Black Mascara




  • Nová řasenka od Essence slibuje černočerné řasy s maximálním objemem.
  • Řasenky od Essence mám ráda, kdyby tak rychle nevysychaly, měla bych je ještě radši.
  • Doufám, že řasenka mi vydrží déle, než 14 dní, jak to bylo u předchozích Essence řasenek.
  • O efekt se nebojím, už jen pořádně "huňatý" kartáček napovídá, že řasenka bude fungovat tak, jak má.



A co jste si pořídily/pořídíte vy?

Ještě vás čeká článek o tom, co mě v drogérii (ne)nadchlo, ale to zas příště :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů