DKNY Be Delicious

Zdravím :-)
Dnes jsem si přivstala, abych článek napsala ráno a vy jste nemuseli čekat do večera. Ačkoliv venku chumelí a jaro je v nedohlednu, já mám pro vás jeden tip z mého jarního wishlistu na vůni. Jmenuje se DKNY Be Delicious.

DKNY Be Delicious

http://www.arome.cz/parfemy/donna-karan/be-delicious/

Složení (dle www.arome.cz)

Hlava: jablko, okurka, grapefruit, magnólie
Srdce: konvalinka, tuberóza, růže, fialka
Základ: bílé dřevo, bílá ambra, santalové dřevo

Moje recenze: 

Hned na úvod mě Be Delicious překvapila. Čekala jsem jen samé ovoce, ale začátek je téměř čistě květinový, doplněný o okurku a sladká jablíčka. Vůně se během dne promění ještě několikrát a to velmi radikálně. Jednotlivé složky jako by si předávaly štafetu ve vedení, takže chvílemi dominuje nahořklý grep, jindy čistá okurka a o chvíli později vůně čerstvě posečené trávy a lučních květin. Výdrž má, ač je to svěženka, překvapivě dobrou. Hodí se do horkých letních dní, ale třeba i na procházku či na sport. Trochu mi připomíná Bleu Marine od Pierra Cardina, který již bohužel není v prodeji. Pro někoho je to sice „tuctovka“(je to opravdu vůně davů, v létě se s ní voní snad všechny ženy v republice), ale já dávám palec nahoru už jen kvůli počtu komplimentů, které jsem díky ní dostala.

Komentáře

  1. tu bych chtěla vyzkoušet, bohužel do parfumerie to mám 33 km daleko raduš

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů