Příprava Giveaway + Nejlepší sprchové gely

Zdravím :-)
V první řadě bych vám ráda poděkovala za přízeň, jakou mi projevujete. Moc mě těší rostoucí sledovanost stránek a hlavně komentáře, moc děkuji :-) A speciální poděkování patří slečně, která pro mě vytvořila nový obrázek pro horní lištu, moc si toho vážím! Již příští týden bude vyhlášena GIVEAWAY, chci odměnit své čtenáře. Obsah je zatím tajný, jen prozradím, že bude obsahovat dekorativní i pečující kosmetiku a 10 vzorků vůní. Tak co, těšíte se? Uvítala bych i vaše tipy na to, co by se vám v Giveaway zamlouvalo :-)

Ale jdeme na dnešní recenzování. Představím vám 3 své v momentálně nejoblíbenější sprchové gely. Doporučuji vám je alespoň přijít "očichat" drogérie, opravdu jsou všechny 3 skvělé.



Playboy PLAY IT SEXY


  • Přiznávám se bez mučení, že nejsem žádný fanoušek Playboy vůni a vůní z drogérie celkově. Parfém Play it Sexy bych si asi nepořídila, ale když jsem k Vánocům dostala sadu Playboy Play it Sexy, neprotestovala jsem. 
  • Vůně je to hodně sladká a výrazná. Z jednotlivých složek jasně rozeznávám mandarinky a grep, ale nebojte se, rozhodně se nejedná o citrusovou vůni. Květiny v kombinaci s vanilkou spolehlivě zabrání byť jen náznaku kyselosti.
  • Sprchový gel má jemně růžovou barvu a obsahuje třpytky, jak vidíte na obrázku.

  • Na těle vůně drží dobře a mému partnerovi tenhle "sprcháč" taky voní. 
  • Doporučuji si pořídit i deodorant. Pokud zrovna nechci plýtvat nějaký dražší parfém, tak i vůně deodorantu je natolik intenzivní, že jí lze parfém téměř nahradit.
  • Netuším, kolik za sadu dáte, jelikož jsem ji dostala darem, ale myslím, že vás to finančně nezruinuje :-)


Palmolive Naturals Calming Pleasure with Cherry Blossom and Moisturizing Milk


  • Dostala jsem ho od babičky k Vánocům a v první chvíli jsem z něj nebyla ani trochu nadšená. Jakmile jsem uviděla třešeň na obalu, udělalo se mi zle. Třešeň v parfémech obvykle nesnesu. 
  • Ale po přivonění jsem změnila názor. Sprchový gel voní jemně a krásně po třešních v kombinaci ještě s nějakou složkou, která mi zůstala utajena. 
  • Sprchový gel dle obalu obsahuje 100% výtažky z aloe vera a třešňových kvítků.
  • Zpočátku se mi názvu "Calming Pleasure" nechtělo moc věřit, ale opravdu se po něm cítím uvolněná a odpočatá. 
  • Konzistenci si můžete prohlédnout na obrázku.


Nalevo: Konzistence Palmolive Calming Pleasure
Napravo: Konzistence ISANA Creme Dusche


ISANA Krémový sprchový gel s kokosovou vůní

  • Pokud máte zrovna hluboko do kapsy, sprchové gely ISANA pro vás budou dobrou volbou. Tento jsem koupila tuším za 29 Kč, což je opravdu velmi příznivá cena. 
  • Krém slibuje optimální péči o namáhanou pokožku, udržení vlhkosti pokožky a pH-neutrální.
  • O pH si pochybovat nedovolím, to je dermatologicky testováno. Ale moje pokožka je po něm spíše suchá a někdy bohužel i zarudlá.
  • Ale sprchový gel voní tak nádherně po kokosu, že je mu vše odpouštěno.
  • Seženete je v drogérii Rossmann.

Takže dámy, to by ode mě bylo pro dnešek vše, čekám na vaše tipy pro GIVEAWAY :-) 



Komentáře

  1. No myslím, že ten Playboy brzy vyzkouším ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Je super, určitě ho zkus :) A pak dej vědět, jak jsi spokojená. Moc díky za tvůj komentář :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten z Isany mám dost ráda, ta vůně je fakt skvělá :) já s ním ovšem žádný problém nemám :) nějak ani od sprcháčů už hydrataci neočekávám :)

    http://ultraviolentrock.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Mně spíš vadí, že mám po něm vyloženě vysušenou a zarudlou pokožku, pak to musí napravovat tělová mléka :) Ale když on tak úžasně voní :)

    OdpovědětVymazat
  5. já zkouším pokaždé jiný, palmolive jsou dobré raduš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja som nedávno v DM natrafila na anglickú značku Radox, ktorá je tam jednička. Je vo výhodnej akcii na zľavových kupónoch. Milk & Vitamin vonia úplne super, má dobrú konzistenciu a pokožku zanechá príjemne osvieženú. Už sa teším ako vyskúšam ich peny do kúpeľa.
      Určite to vyskúšaj ;)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů