ĽOréal Absolut Repair Cellular Mask

Zdravím  všechny :-)
Především bych se chtěla omluvit, že nepřispívám denně, ale začala mi škola a nevím, kam mám skočit dřív :-) Ale to některé z vás asi samy dobře vědí. Ale snažím se na blog nekašlat, a tak mezi si udělám na chvilku pauzu od pojídání bonbónů z pravé belgické čokolády, které jsem dostala k Valentýnu a jdu se vám věnovat. Dnes máme na programu péči o vlasy, konkrétně jednoho z mých favoritů v péči o vlasy: masku L´Oréal Absolut Repair Cellular Mask.

 L´Oréal Absolut Repair Cellular Mask





Charakteristika produktu
  • Maska nese název L´Oréal Absolut Repair Cellular Mask a spadá do Série Expert.
  • Byla vyvinuta s cílem regenerovat poškozené a oslabené vlasy.
  • Výrobce slibuje, že po ní budou vaše vlasy hebké, lesklé a zcela zregenerované.
Co maska obsahuje?
  • Kyselina mléčná - Látka, která posiluje vlasová vlákna a zanechává vlasy krásně hebké
  • Ceramidy - Látky, které vlasy posilují a zacelují
  • UV filtr
  • Přírodní vosky
  • Uhlazující složky
Kompletní složení vidíte na následujícím obrázku:






Struktura masky
  • Dozajista mohu potvrdit, že tohle je ta nejhutnější maska, kterou jsem kdy měla. Pokud jste si někdy nanášely masky na vlasy, které jsou v pytlíčcích přiloženy k barvám na vlasy a zdály se vám hutné, tak věřte, že to byl ještě slabý odvar proti L´Oréal Absolut Repair Cellular Mask
  • Barva je světle žlutá "vanilková".
  • Hutnější kompozici oceníte hlavně při nanášení, maska nemá tendenci stékat dolů z vlasů a je tak ideální i pro vlasové zábaly
  • Z vlasů masku vymyjete celkem snadno.

Vůně
  • Vůně je hodně výrazná, ale myslím, že většině lidí bude příjemná. Mně osobně opravdu hrozně voní a mému partnerovi taky, vždy se ptá, čím mi tak pěkně voní vlasy :-)
Účinky masky na vlasy
  • Hned po umytí uvidíte první rozdíl. Vaše vlasy budou hebké, lehké a dokonce se mi začaly lesknout i moje barvením zničené vlasy.
  • Při dlouhodobém používání má na vlasy opravdu dobré účinky, vaše vlasy budou působit více zdravě.
  • Ulamování konečků zabránit nedokáže, jak se psalo na některých diskuzích. Ale výrazně vaše vlasy ozdraví.
  • Někomu by mohly vadit silikony v masce. Podle mě silikony v maskách nevadí, jelikož masku aplikujete do délek a nedáváte ji ke kořínkům vlasů. U šampónů bych to jako průšvih ale viděla.
  • Vlasy jsou po masce krásně rozčesat, to je další výhoda.
  • Vlasy po ní nejsou vůbec zatížené, jsou lehoučké a vyživené.
Aplikace
  • Ačkoliv všude na internetu jsem našla, že se má maska nechat působit tak 2-3 minuty, na mé masce byl papírek s informací, že by se měla nechat působit 5-10 minut. Přikláněla bych se k delší době působení, obzvláště pokud máte hodně poškozené vlasy. 
Komu bude tento produkt vyhovovat?
  • Maska je určena pro suché a poškozené vlasy, takže bych ji vřele doporučila těm, kteří namáhají své vlasy tepelnými úpravami, barví a odbarvují vlasy, nebo bojují se suchými nezdravě vypadajícími vlasy.

Komentáře

  1. sama tuhle masku používám, přijde mi super.
    veru.konečná@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, vyplatí se tuto masku zakoupit přes internet nebo se dá pořídit za podobnou cenu i v kamenných obchodech? Díky, Eva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pře internet vyjde levněji, než u kadeřnice. A v drogériích ji ani neseženeš.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů