Nilang Lalique

Ahoj :-)
Ach ta pondělní rána...Nejradši bych ještě spala, vůbec se mi dnes nechtělo vstávat a ještě víc se mi nechce do té hrozné zimy brrr.
Dnes si dáme recenzi na Nilang Lalique, která na mě působí neuvěřitelně uklidňujícím dojmem a mít ji po ruce, hned bych se s ní navoněla. 

Nilang Lalique

Zdroj












Složení dle arome.cz
Hlava: černý rybíz, broskev, meloun, růžové dřevo
Srdce: růže, jasmín, narcis, frézie
Základ: benzoin, vanilka, pižmo, santal, pralinky

Moje recenze
Vůně byla představena roku 1995, takže žádná novinka to není. Tento parfém jsem zkoušela pouze na papírku a naprosto mi učarovala. Je jemně gurmánská a obsahuje jemnou vanilku nakombinovanou s bílými květinami. Nedoporučuji ji těm, kteří nemají v oblibě sladké vůně. Výdrž na papírku průměrná. 100ml seženete od 1030 Kč, což je velmi příznivá cena.

Omlouvám se, že to dnes je jen takový krátký článek, ale pondělky mám bohužel dost nabyté. Dnes mi má přijít únorový Senzabox, takže nebojte, obsáhlých recenzí si ještě užijete dost.

A jak se dnes stávalo vám? Máte také v oblibě nějakou vůni, která vám vždy zvedne náladu?


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů