Essence Color&Go 105 Party Princess

Ahoj :-)
V poslední době se mi daří. V březnu budu dělat promo pro nový věrnostní program Billa, moc se těším. V únoru moc nabídek pro hostesky nebylo, teď se to snad doufejme zlepší.
Mám teď nějakou mánii, co se týče nehtů, takže dneska bude opět recenze na lak, tentokrát to bude Essence Color&Go 105 Party Princess. Jestli si dobře pamatujete, tak jsem před časem recenzovala odstín 112 Time for Romance.

Essence Color&Go 105 Party Princess


  • Jedná se o další třpytivý odstín z řady Color&Go od Essence. Tentokrát má melounově růžovou barvu a je posetý duhovými třpytkami. Ve skutečnosti je ještě hezčí, než na fotkách. 
  • Je to hodně výrazný odstín, hodí se na každou party, je to dost výrazný lak.
  • Pokud nanesete jen jednu vrstvu, tak je světlounce růžový a skoro průhledný. Po nanesení dvou vrstev je barva krásně sytá a výrazná.
  • Drží mi na nehtech kupodivu o něco lépe, než odstín 112 a taky mi přijde, že nezasychá, čím to může být?
  • Přesto doporučuji použít topcoat. Já jsem věrná gel-look od Essence, který až na to, že déle schne, zanechává pěknou lesklou vrstvu a prodlužuje výdrž laku.
  • 39,90 Kč je velmi dobrá cena za lak, doporučuji aspoň vyzkoušet.
Jak se vám lak líbí? 

Komentáře

  1. laky používám hlavě essence raduš

    OdpovědětVymazat
  2. tento mám taky
    a dá se taky vrstvit
    zrovna dnes ho mám jako topcoat pod lak essence odstín 115 redvoluiton

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů